Interim IB

Woensdag 26 juni 2024

Beste Ouders en/of Verzorgers,

Sinds deze week denk ik als intern begeleider mee met de collega’s van De Corantijn. Een mooie gezellige school met een leuk team en leuke kinderen. Helaas is intern begeleider Suus uit de running. Voor de zomervakantie ben ik een dag per week (donderdags) beschikbaar. Ik houd samen met de collega’s de leerlingenzorg draaiend. We hopen dat Suus de rust pakt die ze nodig heeft en dat we haar spoedig weer op de werkvloer verwelkomen.

Graag wil ik mij aan u voor te stellen. Mijn naam is Marjolein van Leeuwen. Sinds 30 jaar werk ik met veel plezier in het basisonderwijs. Ik ben met name werkzaam als intern begeleider, talentbegeleider en coach. Ik ben tevens ervaringsdeskundige als ouder van drie kinderen van 13, 14 en 16 jaar oud.

Als intern begeleider ondersteun ik leerkrachten bij vragen met betrekking tot hun groep en leerlingen. Af en toe schuif ik aan bij oudergesprekken. Dit gebeurt na overleg met u en de leerkracht. De leerkracht is uw eerste aanspreekpunt. Ik denk op de achtergrond met ze mee.

Ik zie uit naar een prettige samenwerking.

Met vriendelijke groet,

Marjolein van Leeuwen